ul. Partyzantów 4

21-400 Łuków

601 999 720, 25 798 21 33, 693 773 350

24/7 Całodobowo

Czynne CAŁODOBOWO

24/7

DOKUMENTY / FORMALNOŚCI

akt zgonu

Formalności związane z organizacją pogrzebu

Jeśli mają Państwo wątpliwości odnośnie postępowania w tej trudnej sytuacji zachęcamy do kontaktu telefonicznego z naszym zakładem pogrzebowym. Nasz pracownik udzieli Państwu wszelkich informacji odnośnie postępowania, udzieli stosownych wskazówek i informacji.

Podczas spotkania w naszym biurze pracownik zajmie się wszystkimi niezbędnymi formalnościami oraz organizacją ceremonii pogrzebowej według Państwa sugestii odnośnie formy, miejsca, daty i godziny uroczystości tak aby była najdogodniejsza, a także pomoże w wyborze niezbędnych akcesoriów.

SPIS WYMAGANYCH DOKUMENTÓW / FORMALNOŚCI POGRZEBOWYCH

Dokumenty oraz rzeczy potrzebne do organizacji pogrzebu:

  • karta zgonu część przeznaczona dla administracji cmentarza
  • odpis Skrócony Aktu Zgonu
  • dowód osobisty Osoby Zmarłej
  • dowód osobisty Osoby zamawiającej usługę
  • zgoda od księdza proboszcza parafii miejsca zamieszkania Osoby Zmarłej, na pogrzeb katolicki poza parafią (jeśli pogrzeb będzie odbywał się w innej parafii niż ta, do której należała Osoba Zmarła) *dotyczy pogrzebów katolickich.

Wyrobienie skróconego Aktu Zgonu
Dokument wyrabiamy w USC właściwym dla miejsca zgonu. Osobami uprawnionymi do wyrobienia dokumentu są współmałżonek osoby zmarłej, pozostała rodzina, np. dzieci, wnuki, prawnuki, rodzice, dziadkowie, brat, siostra, siostrzenica, bratanek, teściowie lub pełnomocnik jednej z powyższych osób. 
Dokumenty potrzebne do wyrobienia Skróconego Aktu Zgonu: karta zgonu, dowód osobisty Osoby Zmarłej, swój dokument tożsamości.
Urząd wyda też Kartę Zgonu część przeznaczoną dla administracji cmentarza.